Stockholms kanske mest hypade restaurang för tillfället. Åtminstone när det gäller schnitzel.
Roy Nader säger själv att man ska servera världens bästa schnitzel. Om det stämmer, är upp till gästerna att avgöra. Läs en recension av Dersch av de som besökt restaurangen.

Åk själv hit och pröva. Lämna gärna en recension här nedan efteråt.

Så här tycker gästerna

Läs andra gästers recension av schnitzel på Dersch
5,0
5,0 av 5 stjärnor (grundat på 2 recensioner)
Världsklass
Väldigt bra
Godkänd / medel
Dålig / inte särskilt bra
Hemskt / undvik att gå hit
Här hittar du fler restauranger i

Schnitzelheaven

30 juli 2025

Om det serveras schnitzel i himlen så har jag kommit dit.

Bra kvalitet på köttet och framförallt gifter sig smaken i alla tillbehör.

Dessutom – service på topp.

Johan

Nästan i klass med den bästa i Wien

20 maj 2025

En väldigt välgjord schnitzel med en god potatissallad. Skulle kunna tänka mig mer syra i potatissalladen.

Även om den är lite mindre än nere i Wien så är det absolut värt att besöka Dersch. Det är som de själva säger – i världsklass.

JW

Skriv en recension

Är detta din restaurang ?

Vill du att dina kunder ska hitta dig lattare ?

För priset av en daggs lunch per månad erbjuder vi kontaktuppgifter och en presentation av din verksamhet.
Vi hjälper dig med utformning av texten för bästa synlighet på Google.

Läs mer om vårt erbjudande